
ჩელსის სპონსორობის ხელშეკრულება სატელეკომუნიკაციო კომპანია Three-სთან კლუბის გაყიდვის შემდეგ განახლდება.
„სამმა“ გაწყვიტა კავშირი კლუბთან მარტში, როდესაც გაერთიანებული სამეფოს მთავრობამ სანქციები დაუწესა ჩელსის მფლობელ რომან აბრამოვიჩს რუსეთის პრეზიდენტ ვლადიმერ პუტინთან კავშირების გამო უკრაინაში შეჭრის შემდეგ.
კომპანიამ სთხოვა ჩელსის, მოეხსნა თავისი ლოგო მაისურებიდან და სტადიონიდან, მაგრამ ახლა მზადაა განაახლოს სპონსორობა.
LA Dodgers-ის თანამფლობელმა ტოდ ბოჰლიმ მაისში ჩელსის 4,25 მილიარდ ფუნტად შეძენას ხელმძღვანელობდა.
„სამის“ მოთხოვნის მიუხედავად, ჩელსიმ განაგრძო კომპანიის ლოგოს გამოტანა მაისურებზე სეზონის ბოლომდე, რადგან მაისურის მწარმოებელმა Nike-ს სანქციების გამო კლუბს ახალი დაუფინანსებელი მაისურების მიწოდება აეკრძალა.
„სამი“ჩელსის 2020 წლიდან აფინანსებს.